Specyfikacja sprzętowaProcesor główny (CPU):
Symbol : R3000A (SGI) LSI
Logic Technologies
Architektura : RISC z 32 bit szyn? danych
Taktowanie zegara : 33.8688 Mhz
Szybko?ć : 30 Mips (1 mips = 1 milion operacji na sekundę)
Pamięć podręczna Instuction Cache : 4 KB
Pamięć podręczna Data Cache : 1 KB
Przepustowo?ć szyny : 132 Mb/sek (Nintendo 64 ok. 500 Mb/sek.)
Napęd CD-ROM:
150 KB/sec. (1x)
300 KB/sec. (2x)
Maksymalna pojemno?ć płyty CD : 660 MB
Możliwo?ci : Odtwarzanie płyt CD Audio, XA Interactive Audio
Układ graficzny:
Pozwala wy?wietlić grafikę
w następuj?cych trybach:
0. 256 x 480
1. 320 x 480
3. 512 x 480
4. 640 x 480
5. 384 x 480
6. 512 x 480
Dostępna paleta kolorów
układu graficznego:
Tryb pracy, Liczba kolorów
4 bit clut, 16
8 bit clut, 256
15 bit direct, 32768
24 bit, 16777216
Efekty 2d Sprites:
Najmniejszy możliwy sprite : 1 x 1 pixel
Największy możliwy sprite : 256 x 256 pixeli
Efekty Specjalne Sprites:
Rotacja
Skalowanie góra/dół
Kolizja
Przeˇroczysto?ć
Fading
Przesuwanie w pionie i poziomie
Sprites & Background Graphics:
Wielko?ć : do 256x256
Układ geometrii 3d
(GTE):
Szybko?ć : 66 Mips
Liczba obrabianych poligonów:
Cieniowanych płasko : 1.5 ml/sek.
Cieniowanych Gouardem, texturowanych i o?wietlonych : 500 tys/sek.
Układ jest przystosowany do szybkiego tablicowania danych.
Układ Dekompresji
Danych (MDEC):
Szybko?ć : 80 mips
Podł?czony bezpo?rednio do szyny procesora
Zastosowanie: Wszelakie rozpakowywanie danych odczytywanych z płyty do VRAM.
Może pracować jako pseudo dekoder Mpeg .
Compatybilny z MPEG 1, standart H.261 plików graf.
Renderowanie
polygonów sprzętowo ( GPU ):
Sprzętowe renderowanie
- do 360 ty?/polygonów na sekundę.
Cieniowanie metod? Gouarda, teksturowanie.
Układ wej?cia /
wyj?cia (I/O):
Możliwo?ć podł?czenia
dwóch padów (do 8 przy zastosowaniu Multitap),
Serial Port I/O - możliwo?ć podł?czenia kabla ł?cz?cego dwie konsole
ze sob?,
Pamięć zapisu danych:
128kb Flash Memory ( Memory
Card )
Dwa gniazda Memory card
System supportuje operacje zapisu, kopiowania i usuwania danych z Memory Card.
Pamięć:
Główna pamięć - Ram : 2
Megabytes (16Mbits)
Pamięć graficzna - Video Ram : 1 Megabyte (8Mbits)
Pamięć dzwiękowa - Sound Ram : 512 kbytes (4Mbits)
CD ROM Buffer : 32 kbytes (256Kbits)
OS Rom : 512 kbytes (4Mbits)
RAM Cards : 128 kbytes (1Mbit)
Procesor Muzyczny:
Liczba kanałów : 24
Częstotliwo?ć próbkowania : 44.1 Khz
Efekty sprzętowe : Envelope, Looping, Digital Reverb
512 kb próbek instrumentow
Supportuje MIDI Instuments
|